Hallo allemaal!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rozemarijn en Jasper - WaarBenJij.nu Hallo allemaal!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rozemarijn en Jasper - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal!!

Door: roosenjasper

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn en Jasper

19 November 2010 | Nederland, Utrecht

Daar is hij dan; onze eigen site voor dé grote reis! Uiteraard proberen wij jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van alle nieuwe belevenissen, maar vergeet niet; we zijn wel op vakantie hè?! ;-)Dat betekent dus lekker luieren, zonnen, cocktails drinken... zucht! Oke, we zullen jullie niet al te jaloers maken!

Over slechts een paar uur vertrekken we eerst naar China, waar de temperaturen erg wisselend zijn...! Handig qua kleding(not)! Maar het is gelukt. Onze tas is gepakt en nu nog snel even een klein dutje doen!

China, here we come!

Groetjes,
Roos en Jasper

Ps: Vergeet je niet aan te melden voor de mailinglist! Schrijf je in via het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina! En houd ons natuurlijk ook op de hoogte hè!

• 19 November 2010 - 06:14

Truus En Terman:

Wat leuk, deze site. We gaan jullie zeker volgen. Een hele goede reis toegewenst.

• 19 November 2010 - 06:42

Amanda:

Laat ik dan maar gelijk als een van de eersten met een reactie komen (ik weet namelijk hoe leuk het is als je merkt dat je bericht dat je met bloed, zweet en tranen heb gepost gelezen wordt :-)). Heeeeeeel erg veel plezier. Jullie zijn super goed voorbereid dus het kan niet misgaan. Geniet van het reizen, van het aziatische eten, van de chaos en nou ja, van alles eigenlijk x

• 19 November 2010 - 07:11

Tes:

Potsiedorie, het is zover!!!! Na maanden voorbereiden is vandaag het moment waarop jullie rugtassen opgaan en de voordeur in het slot valt. Waanzinnig veel plezier toegewenst tijdens jullie grote avontuur!! B-)

xx

• 19 November 2010 - 07:36

Isabella En Maarten:

Proficiat! Jullie doen het!.... en zijn nu al in de wolken. Geniet! Hou deze ervaringen vast voor altijd! Wij zullen jullie zeker volgen en als jullie een omweg willen maken: wij hebben gastenkamers stand by in Knysna. De Gamese wachten ook op jullie!
    Take care!
    Isabella and Maarten in Zuid-Afrika

• 19 November 2010 - 08:23

Susan:

We zien jullie straks nog op Schiphol; moet ik misschien nog iets meenemen?
    En vergeten jullie vooral je paspoorten niet, hahaha!!
    See you later....

• 19 November 2010 - 09:04

Anja:

please, write in english, so i can understand your reis ;o)

big hugs and enjoy this big trip

• 19 November 2010 - 18:23

Jo:

Laiverds, geniet ervan. Ben benieuwd naar eerste update ;).

Kus Jo

• 19 November 2010 - 20:24

Jasper En Suzanne:

Wauwie heey!!!Te gek zeg! Heeeeele goede reis en heeeel veeel plezier.. Groetjes Jasper en Suzanne

• 20 November 2010 - 13:38

Sander En Willy:

Hallo luitjes,

Joepie, het is zover! Op dit moment zitten jullie misschien al ergens in China Babi Pangang of Fu Yong Hai te eten;-)
    Waar ik erg benieuwd naar ben: Roos, hoe zwaar was je tas uiteindelijk??
    Luitjes, heel veel plezier! xxx

• 20 November 2010 - 16:15

Lucy Brouwer:

Hallo Roos en Jasper wij wensen jullie heel veel plezier toe en een geweldige tijd.
    We vinden het leuk om op de hoogte te blijven van jullie wel en wee.

liefs Ome Jan en tante Lucy

• 22 November 2010 - 11:27

Buurtjes:

Hee Buurtjes! Geniet ervan! We zijn benieuwd naar jullie eerste indrukken: het theedrinken/dwergwerpen!

Jullie missen de eerste sneeuwval hier, maar vinden dat vast niet erg! We bewaren wel een sneeuwballetje in de vriezer voor jullie! ;)

Liefs Paul & Suus

• 22 November 2010 - 12:59

Henk & Annemieke:

Hey lieve vriendjes!

Jullie zijn er!
    Heel heel heel veel plezier en geniet!

Ben benieuwd naar de volgende blog.

X

• 22 November 2010 - 16:15

Buurtjes:

Geniet ervan (over)buurtjes!

We zijn benieuwd naar al jullie verhalen & avonturen.. geniet er van!

ps. En Dukersje.. je weet over wat voor sneeuwballen Suus 't heeft hè!
    pps. Graag 't verhaal over 't 'dwergwerpen' met illustraties aub. :)

• 22 November 2010 - 20:22

Sijtze En Alina:

Hey globetrotters,

Wat leuk dat jullie ons via deze site op de hoogte houden van alle belevenissen. We zijn natuurlijk stinkend jaloers op zo'n avontuur.

Geniet er maar flink van in elk geval en tussendoor af en toe een berichtje, helemaal goed!

Liefs Sijtze en Alina

• 24 November 2010 - 20:26

Harald En Marlies:

En en en ? Hoe gaat het en wat doen jullie nu? Goed aangekomen? Zijn erg benieuwd naar de eerste verhalen! Veel liefs uit lyon, Har, Mar en Mats!